Rosyjski psycholog (1896-1934), który jako pierwszy zwrócił uwagę na znaczenie języka i dzielenia się wiedzą jako społeczny kontekst procesu uczenia się. Jego prace zostaly docenione dopiero w latach 80-tych XX wieku. Jego koncepcja "strefy najbliżego rozwoju" jest kluczowym komponentem konstruktywizmu społecznego.
O pojęciach przedwiedzy i strefy najbliższego rozwoju przeczytasz w artykule pt.:
"Co można zrozumieć, a na czego jeszcze nie?"
Napisz jak rozumiesz pojęcie strefy najbliższego rozwoju. Zrozumiesz w trakcie pisania!
tel.: 505 377 726 e-mail: kontakt@terazrozumiem.pl
NOTA PRAWNA: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 1 b) Ustawy o prawach autorskich i prawach pokrewnych (z 4 lutego 1994 r, z późn. zmianami) zastrzegam, że wszystkie materiały zamieszczone na terazrozumiem.pl są objęte prawami autorskimi, a ich dalsze rozpowszechnianie bez mojej zgody jest zabronione